Két felhasználó élő kommunikációja?
Sziasztok!
Valaki elmondaná, hogy hogyan oldhatnám meg, hogy két felhasználó információt tudjon egymással cserélni?
Példának arra gondolok, hogy ha az egyik felhasználó rákattint a gombra, akkor a másiknál valami történik.
(és ez kombinálva SQL-el)
Konkrét példa: Két felhasználónak 50-50 életereje van, és pl körökre van osztva a a harc, 30 mp-je van mindkét félnek kiválasztania, hogy mit csinál. Ha az egyik játékos kattint a támadásra, akkor a a játékosnál, és az ellenfélnél is lecsökken az ellenfél életereje, és ezután az ellenfélnek lesz 30 mp-je. Kicsit túl részletesen írtam le, de a lényeget értitek :D
Kerdes, hogy mennyire legyen real-time a dolog.
Lehet db-be menteni az adatokat es x idonkent ajax-al lekerni (poll), aztan az alapjan frissiteni.
De manapsag ez mar kevesbe hasznalatos.
Ami gyakoribb, hogy websocket-el kapcsolodnak a kliensek egy szerverre es igy azonnal, ha az egyik csinal valamit, a masik is ertesul. Ekore egesz jo kis rendszert lehet epiteni, cserbe viszont a sima php-s, ingyen tarhelyes megoldasokkal kevesbe lesz kompatibilis.
Ertsd: a sima php-s kereseknek a szerver kiszolgal 1 valakit, lezarja a kapcsolatot es kesz. Websocket eseten folyamatosan fennal a kapcsolat, ezt a legtobb free tarhelyen nem lehet megoldani.
Van bérelt tárhelyem.
Tudsz példát küldeni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!