Hirdetős oldal beindítása - kamuhirdetések?
Van egy hirdetős oldalam egy speciális témára, szeretném beindítani, hátha jó :)
Ha nincs fent hirdetés, hiába akad rá egy-két ember, nem fog sem hirdetni, sem visszalátogatni, ha azt látja halott az oldal.
Ráakadni sem fog senki, mert így tartalom sem lesz.
A megoldás az lenne, hogy tegyek fel én álhirdetéseket?
Hogy a bizalom se vesszen el, minden egyes hirdetéshez külön felhasználó is kéne, mi? (hirdetésnél kint van a hirdető neve)
Mennyi lenne az optimális? fél oldal? egy oldal? két oldal?
(seo rendben van szerintem, nagyon odafigyeltem rá. backlinket nem nagyon tudok, fb csoportban pedig minek osszam amíg nincs tartalom?)
én sem szeretném, de én sem tennék fel olyan oldalra hirdetést, ahol nincs még egy sem (vagy mondjuk 2 db), mert minek?
az látszik belőle (ami valóban úgy is van), hogy senki nem jár rajta, akkor meg minek tegyen rá hirdetést, minek jöjjön vissza.
olyan hirdetések/hirdetők meg mindenhol vannak, amire sosem válaszolnak, mert meggondolta magát, vagy mert már eladta és akkor minek foglalkozzon vele tovább.
és én beindításról beszéltem csak, hogy legalább az egyáltalán nem releváns találatokat megelőzze, és a google is tudja, hogy mi ez az oldal, legyen egy kis tartalom. később nem szemetelném tele, ha annyira nem megy, akkor nem.
de akinek van más/jobb ötlete, vagy más véleménye, azt meghallgatnám.
Itt ugyanaz a probléma, mint a kezdő webfejlesztőkkel, akik azt mondják, hogy "ugyanmár, nem lehet olyan nehéz összerakni egy facebook oldalt, megcsinálom egyedül". Mert bizony a webfejlesztés egy szakma, ahogyan a webmarketing is az.
A marketinges nem egy hét alatt guglizta össze a tudását. Ő az, aki naponta felhív 10 céget, hogy hirdess már nálunk, mert ez jó lesz neked, és akkor is megveszik a cuccod, ha nem is jó nekik. Ezt kellene neked csinálni nagyon keményen, 1-2 hónapon át. Összeszedni annyi hirdető ügyfelet, akikkel beindíthatod az oldalt. Persze ehhez szolgáltatást is kell nyújtani a hirdetőknek (hozzáférés a hírdetéseikhez, monitorozás, statisztika, stb). Az első pár hónapban nyilván ingyen kell adnod a szolgáltatást, hiszen senki nem fektet be egy hirdetőoldalba, amiből kismillió van a neten, csak akkor, ha megéri nekik. Ha mégsem javul a hirdetők átlaga az ingyenes időszak alatt, akkor gyors lemorzsolódásra számíthatsz, ergo: a marketing nem állhat le, új ügyfeleket folyamatosan be kell hozni, amíg a hirdetési tendencia önellátóvá nem válik.
Ja és mindez csak akkor áll, ha ezzel komolyan akarsz foglalkozni. Ingyentárhely, gagyi subdomain, 12-egy-tucat design és webstílusnál ez az egész felejtős.
Akkor már alapból két oldalt készíts, amik egymásra linkeknek.
Ál hirdetés? Szerintem ilyet ne csinálj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!