Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Mit kell beállítani a kosárba...

Mit kell beállítani a kosárba gombon?

Figyelt kérdés
Egy webárúházat szeretnék csinálni. Ha rákattintok a kosárba gombra akkor az általam létrehozott kosar.html oldalon nem jelenik meg semmi. Hogyan és mit kell beállítani a kosár gombon? Azt szeretném ha a termék képe, neve, ára jelenjen meg. Ezek alatt pedig meg az utolsó sorban egy összesen összeg ami esetleges több termék árát tartalmazza.
2014. márc. 15. 00:44
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

A leírtak alapján még eléggé hadilábon állsz a szükséges ismeretekkel ahhoz, hogy webáruházat csinálj.

Mennyit tudsz az adatbázisokról? És - mondjuk - php-ről?

2014. márc. 15. 00:48
 2/10 A kérdező kommentje:
Teljesen kezdő vagyok. Odáig eljutottam, hogy html-be létrehoztam linkeket, menüket, képeket beillesztettem stb.. DE pl PHP-val még sosem találkoztam. Ezek szerint PHP nélkül nem fog menni?
2014. márc. 15. 01:02
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

hát bármilyen más programnyelvet is választhatsz. De adatbázis és program nélkül statikus HTML oldalakkal nem fogsz sokra menni.

Gondoltál arra például, hogy mi történik akkor, ha esetleg valaki meg is akarja VÁSÁROLNI a kosár tartalmát?

Megkérdezhetem, hogy mennyi idős vagy?

2014. márc. 15. 01:04
 4/10 Tengor ***** válasza:
100%
A webáruház szép célkitűzés, de először tanulj meg a HTHM, CSS, PHP, MySQL 4-est készség szinten és utána kezdj neki a megvalósításnak!
2014. márc. 15. 09:20
 5/10 anonim ***** válasza:

És egyébként hol vannak most a termékeid? Meg hogyan adnád össze az árukat?

Ahogy az előttem szólók is írták: adatbázis (pl. MySQL) és szerveroldali programozás (pl. PHP) kell a feladathoz.

A HTML csak azt íjra le, milyen elemek vannak a lapon, működést nem írhatsz le vele.

2014. márc. 15. 12:45
 6/10 anonim ***** válasza:

ha ennyire alapon vagy még, és szükséges a webáruház, javasolom bérelj egyet havi pár ezerért.