Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Üdvözletem mindenkinek! Az...

Üdvözletem mindenkinek! Az alábbi probléma megoldásában segítene nekem valaki?

Figyelt kérdés

Sajnos még nagyon kezdő vagyok weblapszerkesztés és html, php, java... stb programozás terén, és van egy feladat, amit sehogy sem sikerül megoldanom. Adva van egy php-ban írt hírmegjelenítő program, ami azt csinálja, hogyha én, mint admin hozzáadok egy új hírt, akkor abból egy adott könyvtárban létrehoz egy .txt fájlt. Minden hír külön fájl. A megjelenítő program pedig kiolvassa minden txt-ből külön-külön az adatokat és azokat egymás alatt dátum szerint csökkenő sorrendben megjeleníti. Ez tökéletesen működik, csak az a gondom vele, hogyha régebbieket akar az ember olvasni, akkor az egész honlapot le kell görgetni. Azt szeretném elérni, hogy legyen a honlapon egy görgethető kis szövegdoboz, és abban jelenítse meg a fent leírt módon a különálló txt-k adatait, hogy ne az egész lapot, csak a szövegdobozt kelljen görgetni. Elnézést, ha túl hosszú vagy érthetetlen lett a kérdésem. Már ötödik napja próbálkozok mindenfélével, de sehol nem találtam megoldást a problémámra.


Köszönöm előre is.


2013. nov. 25. 08:42
 1/5 anonim ***** válasza:

Valami ilyesmire gondolsz?

<select size="15" style="width:200px;">

<option value='elso_link'>első fájl</option>

<option value='masodik_link'>második fájl</option>

<option value='harmadik_link'>harmadik fájl</option>

<option value='negyedik_link'>negyedik fájl</option>

<option value='otodik_link'>ötödik fájl</option>

</select>

2013. nov. 25. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje: