Mi lehet a hiba ebben a php kódban? (lásd alul)
<?
for ($i = 1900 ; $i <= 2013 ; $i++)
{
echo $i;
}
?>
mi a hiba ebben a php kódban? legördülő listát akarok feltölteni űrlaphoz de nem akarja feltölteni..:S mi a gond? kezdő vagyok még szóval úgy nyomjátok :)
<?php ki javítva így se csinál semmit se..de am elhanyagolható a php mert suliba is így csináljuk h nincs ott..
<option> meg elvileg nem kell mert így lenne feltöltve de beteszem s megnézem
"a php mostmár elhanyagolható de lehet úgy is használni. "
Mivan??? Épp hogy mostmár nem szabad úgy használni, mert az újabb php verziókban alapból ki van kapcsolva a short_open_tag.
Ha meg az iskolában így tanuljátok, akkor iratkozz be másik iskolába!
Ja és mi lenne, ha bekapcsolnád az error_reportingot, és akkor kiírni, mi a hiba?
error_reporting(E_ALL & ~E_NOTICE);
ini_set('display_errors', 1);
Előző voltam.
"<option> meg elvileg nem kell mert így lenne feltöltve de beteszem s megnézem
[...]
<option> megvan most legalább ki írja de nem úgy ahogy kellene..egy sorba $-jellel"
Kérdező, az #1-es hsz-ben leírtam, hogy kell csinálni. Nem egyszer csináltam már, és most is teszteltem.
Amikor azt mondod, hogy <option> nem kell, gyakorlatilag kijelented, hogy fogalmad nincs, mit csinálsz.
Egy HTML legördülő lista így néz ki:
<select>
<option value="érték1">elem1</option>
...
<option value="értékN">elemN</option>
</select>
Az <option> tag definiál egy listaelemet.
Te a PHP-vel a listaelemeket akarod legenerálni, tehát az <option> értelemszerű, hogy kell.
Próbáld ki pontosan azt, amit #1-ben írtam.
----
A hibaüzenetek pedig ott íródnak ki ahol létrejönnek.
<p>Születési Dátum:
<select name="ev" id="ev">
<?php
for ($i = 1950 ; $i <= 2013 ; $i++)
{
echo "<option value='$i'>$i</option>";
}
?>
</select> így lett a jó kösz :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu