Hány fős napi látogatottságtól érdemes reklámot kitenni egy honlapra?
Az előző hülyeséget beszél...
Nem vész el egy idő után a gyűjtött összeg, innentől kezdve nincs határ. Van egy személyes honlapom, ami nem éppen látogató csalogató, napi 10-50 látogatóval célirányos hirdetéssel havi 300-500 ft a reklámbevétel, ez fedezi a domain és tárhely költségem. Nem ebből fogok megélni, de nekem megéri, akkor miért is kellene napi 2000 fő?
Mint említettem, fontos a célirányos hirdetés, nem mindegy a reklám hol helyezkedik el, és milyen szerepet tölt be az oldal struktúrájában.
Szerintem egyértelmű, hogy egy receptes honlapon egy gasztronómiai hirdetésre többen kattintanak, mint egy nőgyógyászati honlapon egy pénisz hosszabbító reklámra.
Tudnátok nekem valami forrást linkelni erről a témáról, hogy hogyan működik ez, vagy akár privátban/itt el tudjátok mondani?
Pl: csak saját domainnel lehet ezt, vagy akár egy ingyenesen is (=honnan tudják hogy a pénzt kinek kell adni)?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!