Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Mi kell ahhoz, hogy elindíthas...

Mi kell ahhoz, hogy elindíthassak egy weblapot?

Figyelt kérdés
Szinte semennyire nem értek hozzá,kb annyi,hogy bérelni kell domain nevet...tárhelyet is?Hol érdemes?Hol tudok ingyen vagy nagyon jó áron weblapot csinálni?Nem kell túl bonyolult,de azért én is tudjak benne módosítgatni....Van ilyen?
2012. aug. 22. 13:37
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

itt van 2 ingyenes


[link]


[link]


total comander ftp kapcsolat miatt

[link]



html php css írás tudás vagy használhatsz wordpres felületet

[link]


kb ennyi :D

2012. aug. 22. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

KÖszi,de még ez így elég kínai:)

Olyan akkor nem is lesz az ingyenes tárhelyek között ahol nincs a .hu előtt pl az atw?

és mihez kell az FTP elérés beállítása?Mi az?

Teljesen kezdő vagyok,mondtam,de kész vagyok tanulni,csak kell egy kis jó helyre lökdösés:D

2012. aug. 22. 13:48
 3/13 anonim ***** válasza:

Az ingyenes tárhelyek abból tartják fent magukat, hogy reklámokat jelentetnek meg. Ha nem kell reklám, fizess a tárhelyért.


Ha komolyabb célra akarod a weblapot, akkor amúgy is célszerűbb egy saját domaint regisztrálni és fizetni a hozzá való tárhelyet, mint egy atw.hu-s címet használni. Az nagyon igénytelen.


Az ftp elérés a tartalom feltöltésére való. A tartalmat megcsinálod otthon, saját gépeden (vagy az általad megbízott szakember ahol akarja), majd amikor elkészült, fel kell tölteni a tárhelyre. Ehhez kell az ftp.

2012. aug. 22. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
de szerintem kezd 1 ingyenes oldalal hamár tisztába leszel mindennel utána bérelj domain-t
2012. aug. 22. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:

azért igényesebbet szeretnék az atw-snél.

domain név regisztráció 1-2 évre ugye?A tárhely mennyibe kerül?És honlap mintát amiben szerkeszthetek hol találok?

2012. aug. 22. 14:07
 6/13 anonim ***** válasza: