Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Meddig ajánlott az Internet...

Meddig ajánlott az Internet explorer verzióknál ellenőrizni, hogy jó legyen egy oldal?

Figyelt kérdés
Mert Firefoxon teljesen jól működik az oldalam, de IE7-nél szétesik egy része.

2012. aug. 6. 19:54
 1/4 anonim ***** válasza:
Minimum a 7, de a 8-as se sokkal jobb. Én PHP-val kapásból kiszűröm a IE9 előtti böngészőket, és közlöm a felhasználóval, hogy töltsön le egy normális böngészőt.
2012. aug. 6. 19:59
 2/4 anonim ***** válasza:

Ez is megoldás, a 7-esig azért le kéne menni.

Szabványos kódot írsz?

Mert mondjuk egy XHTML Strict-ben írt oldal nem szokott szétesni még IE6 alatt sem. (Tapasztalat.)

2012. aug. 6. 20:11
 3/4 A kérdező kommentje:
Igazából nem értem mi lehet a probléma. 4db képet kéne egy üres divbe beszúrni, ezek szépen működnek is firefoxban egymás mellett jobbra igazítással, de explorerben már elcsúszik mind a 4 kép. Kezdő vagyok :)
2012. aug. 6. 20:32
 4/4 anonim ***** válasza:
Saját tapasztalatom szerint az Internet Explorer a legbénább böngésző az összes közül. Ez egyrészt betudható annak, hogy nem frissíti a többség, másrészt, ha frissíti is, a Microsoft valamiért nem tartja fontosnak az újítások követését és ebből rengeteg gond van. Régebbi szabványos kódokkal természetesen elbír az IE, de az újabb kódok sajnos a mai napig gondot jelentenek. A kérdésnek viszont van létjogosultsága, mert tényleg gáz, hogy oldalak ezrei "buknak meg" olyan felhasználóknál, akik nem nagyon értenek a számítástechnikához és nem tudnak telepíteni egyéb böngészőket. Elöttem szóló is jót mondott, fel kell hívni a látogató figyelmét az oldalon, hogy ne nagyon akarja használni az IE-t, ez is egy megoldás. Kód egyébként mindenre van, az már a weboldal fejlesztőének szíve joga/kötelessége, hogy akar-e ezzel bíbelődni vagy sem.
2012. aug. 7. 23:42

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu