Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Hogyan kell egy weblapra...

Hogyan kell egy weblapra regisztráció készíteni?

Figyelt kérdés

még kezdő vagyok kérlek segítetek.

ez lenne az első weblapom


2011. máj. 11. 16:49
 1/8 anonim ***** válasza:

tök egyszerű:

elöször csinalj egy user tablat, html+css-sel csinalsz egy formot, majd php-val egy form feldolgozot amibe rax mysql injection védelmet és persze magat a mysql kódot. session-nel csinald mindenképp! jelszot md5-be mentsd!

2011. máj. 11. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Egyetértek az előttem szólóval. Plusz gondolom a felhasználóknak vannak egyedi beállításaik, akár egy saját táblájuk, tehát tervezd meg az adatbázist ír fel az ER modellt, legalább 3NF-ra normalizáld.
2011. máj. 12. 06:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Az előttem szólók azt akarták jelezni evvel, hogy ez még nem a te szintednek megfelelő dolog. Olvasgass kicsit szerveroldali programozás témakörben (pl: PHP) és adatbázis-kezelésben (pl: MySQL). A legjobb könyv amit a témában be tudsz szerezni, az Agyhullám sorozat, bár nem éppen olcsók (12 ezer körül árulják) de mindenképp megéri, mert nagyon kellemesen, és jól írják le az anyagot.
2011. máj. 12. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Az agyhullám című könyv tényleg nagyon jó,

[link]

Megvan nekem

2011. máj. 13. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim válasza:

Ha kezdő vagy, és ilyet szeretnél, akár egy weblap motort is kipróbálhatsz, pl. e107, Drupal.


nézd meg a [link] oldalt, még ki is tudod őket próbálni, hogy kb. milyenek is azok.


Ezekben a regisztráció alapból benne vannak.


Ha tényleg kezdő vagy, akkor e107-et ajánlom, a Drupal összetettebb, de én inkább az utóbbit favorizálom

2011. máj. 14. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Ősszel megyek tanfolyamra csak gondoltam hogy addig ősze egy működő weblapot kézzel hogy tanárom lása hogy lelkes vagyok