Van egy építőipari weboldalam, és nem hívnak a megrendelők, rákattintanak naponta a weboldalamra 80-an, de napi 1-2-en hívnak vagy anyi sem?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Attól, hogy naponta van 80-100 látogatód, még nem biztos, hogy telefonhívásod vagy megrendelésed is lesz. Ezt nevezik szak szóval konverziónak (átlagosan hány látogatóból van egy megrendelés).
Nem mindegy, hogyan és hól hirdeted az oldalt. Vannak olyan hirdetések, amik több látogatót hoznak, és ezek bár valós látogatók, mégis a konverzió rosszabb. A Google Ads hirdetésnél is sokan azt szeretik, hogy minél több látogató legyen, minél olcsóbban, de ez nem biztos, hogy a legjobb stratégia. Ilyenkor kevésbé kapcsolódó keresésekre jelenik meg a hirdetés (vagy a listában hátrébb). Viszont ilyenkor a látogató jó eséllyel nem az általa keresett információt találja meg a weboldalon, és rövid időn belül kilép (a hirdető pedig fizetett ezért is). Jobb stratégia, hogy a lehető legszorosabban kapcsolódó kulcsszavakra hirdetünk csak, és megadjuk az első pozícióra vonatkozó ajánlatot. Bár így lehet 10X kevesebb kattintás lesz, de ők célirányosan a mi termékünket/szolgáltatásunkat keresték, amit ha megtalálnak, jobb konverziót érhetünk el. Így lehet nem 100 látogatónként lesz egy telefonhívás, hanem kevesebb, mint 10 látogatónként.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A 80 -ból 1-2 hívás az egész jó aránynak mondható.
Amit megfogalmaztál átirányítást az illegális.
Viszont olyat szoktak csinálni, hogy megszűnt nagy forgalmú oldalak neveire lecsapnak, és abból készül akár statikus lap, benne a te szolgáltatásaid hirdetve.
Neked jobb marketingre - reklámra van szükséged, bár így se garantált a siker.
Elmúlt ~1 évben hatalmasat zuhant az építkezések - felújítások száma, leszállt árak miatt.
Egyszerűen most megélhetésre fordítanak a mind a vállalkozók, mind a családok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#4: a becsödől túlzás, max az állami "beruházások" EU -s pénz mosói.
Tény, hogy nagy a verseny, mert mindenki tartalékol, túlélésre megy.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!