SEO szempontjából ez működni fog?
Ha csinálok egy weboldalt, aminek a domain neve a nevét tükrözi (pl. valami.hu), de ez SEO szempontjából nem az igazi, ezért veszek mégegy domaint (pl. semmi.hu), amiben már benne van a kulcsszó is, akkor ez az első linknek átadja azt, amit a másodikra optimalizáltam, ha át lesz irányítva?
Szóval az a lényeg, hogy az első linken érhető el a weboldal, de a második link a jobb SEO szempontjából, és arra linkelnék meg ilyenek, de az átirányítana egyből a rendes címre, ha azt nyitják meg.
Vagy ez felesleges? Azért akarom ezt, mert a weboldal neve a brandet tükrözné, viszont SEO szempontjából ez nem az igazi, hosszú és semmi sincs benne a kulcsszavakból.
Köszönöm a segítséget!
Kicsit írok konkrétabbat, hogy érthetőbb legyen. Nem akarom telezsúfolni kulcsszavakkal a domain nevet, egyszerű lenne. Pl. ha tánccal és ennek oktatásával foglalkozó weboldal lenne, és a csapatnak az lenne a neve, hogy "1 Step", akkor érthető, hogy a weboldal is "1step.hu" lenne, viszont szabad a "tancoktatas.hu" domain név is, ez viszont lehet, hogy SEO szempontjából jobb. Az én esetem is ilyen. Tehát inkább brand, vagy SEO, esetleg mindkettő egy átirányítással?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!