Egy másik hangfájl hogy játszható le? Hogy bővítsem a kódot? Egy dog. Mp3 at szeretnék a horse. Mp3 után elindítani!
<audio id="loop-limited" autoplay>
<source src="horse.mp3" type="audio/mpeg">
</audio>
<script>
var loopLimit = 2;
var loopCounter = 1;
document.getElementById('loop-limited').addEventListener('ended', function() {
if (loopCounter < loopLimit){
this.currentTime = 0;
this.play();
loopCounter++;
}
}, false);
</script>
Én vagy összeraknám egy fájlba a két hangfájlt, vagy a következő kiegészítéssel próbálkoznék:
<!-- Script-en kívül: -->
<!-- eredeti kódrész helye +: -->
<audio id="loop-limited2" autoplay>
<source src="dog.mp3" type="audio/mpeg">
</audio>
<script>
// script-en bellül:
var loopCounter2 = 1
//ez elé, vagy mögé a többi változó
//ide a változók mögé az általad leírt getElementById-s //változó, vagy függvény, amit leírtál
document.getElementById('loop-limited2').addEventListener('ended', function() {
if (loopCounter2 < loopLimit && loopCounter >= loopLimit){
this.currentTime = 0;
this.play();
loopCounter2++;
}
}, false);
</script>
Az, hogy ez működni fog-e, jó kérdés.
NAGYON KÖSZÖNÖM!!!
Kipróbálom!!!
Köszönömszépen,működik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csak egyszerre játsza le a két fájlt!
Nem tudom egymás után hogy lehetne megoldani??
Még nem teszteltem le, de az az ötletem támadt, hogy a kiegészítést, amit a script-hez írtam, ha feltételbe rakjuk valahogy így, nem tudja egyszerre elkezdeni lejátszani.
if(loopCounter >= loopLimit)
{
document.getElementById('loop-limited2').addEventListener('ended', function() {
if (loopCounter2 < loopLimit)
{
this.currentTime = 0;
this.play();
loopCounter2++;
}
}, false);
}
Így csináltam:
<script>
// script-en bellül:
var loopLimit = 1;
var loopCounter2 = 1
//ez elé, vagy mögé a többi változó
//ide a változók mögé az általad leírt getElementById-s //változó, vagy függvény, amit leírtál
document.getElementById('loop-limited2').addEventListener('ended', function() {
if(loopCounter >= loopLimit)
{
document.getElementById('loop-limited2').addEventListener('ended', function() {
if (loopCounter2 < loopLimit)
{
this.currentTime = 0;
this.play();
loopCounter2++;
}
}, false);
}
</script>
A "//" a JavaScriptben azt a szöveget jelöli, amit a programnyelv nem vesz figyelembe, így oda vagy táljékoztatást, vagy utasítást írtam. Utóbbi esetben az ott megnevezett kódrészleteket kell a "//", és az amögött lévő szöveg helyére raknod. Az utasítások követésével elvileg a következő kódot kéne kapnod:
<!DOCTYPE html>
<html lang="hu">
<head>
<meta charset="UTF-8">
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0">
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="ie=edge">
<title>Document</title>
</head>
<body>
<audio id = "loop-limited" autoplay>
<source src="H1.mp3" type="audio/mpeg" id = "loop-limited">
</audio>
<audio id = "loop-limited2" autoplay>
<source src="H2.mp3" type="audio/mpeg" id = "loop-limited2">
</audio>
<script>
var loopLimit = 2;
var loopCounter = 1;
var loopCounter2 = 1;
document.getElementById("loop-limited").addEventListener("ended", function()
{
if (loopCounter < loopLimit)
{
this.currentTime = 0;
this.play();
loopCounter++;
}
}, false);
if(loopCounter >= loopLimit)
{
document.getElementById("loop-limited2").addEventListener("ended", function() {
if (loopCounter2 < loopLimit)
{
this.currentTime = 0;
this.play();
loopCounter2++;
}
}, false);
}
</script>
</body>
</html>
Ez a kód amikor teszteltem nem működött, és nem találtam meg, hogy mi miatt, így javaslom, hogy az előző kód, amit használtál, az alapján indulj el, és kérj segítséget egy programozó ismerősödtől, vagy a google-től.
Nagyon szépen köszönöm a segítséged,nem győzöm köszönni Neked!
Nem minden szavát értem,kb.3 hónapja kezdtem bele,nagyon amatőr vagyok!
Köszönöm mégegyszer!!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!