C++-ba hogyan kell beépíteni máshonnan származó . H és egyéb fájlokat?
Azt szeretném megtudni, hogy ha letöltök Code:Blocks-hoz vagy Dev C++-hoz graphics.h és hasonló fájlokat, akkor azokat melyik mappába kell bemásolni és a Linker meg a Compiler számára milyen beállításokat kell tennem?
Általában leírják, hogy mit és hova (és így vagy összejön vagy nem), de nem értem, hogy ezek micsodák. Miért nem úgy van, hogy vagy egy kijelölt mappa az "include"-olható fájloknak, oda bemásoljuk, és egyértelműen kész van? Nekem ez annyira túlbonyolított.
És ha egyszer bemásoltam, miért kell minden egyes új program készítésénél újra beírkálni pl. hogy -lbgi meg hasonlók? Ezt nem lehet véglegesíteni?
1. Bemásolni az include könyvtárba.
2. Managament ablak -> Jobb klikk a projektre -> Fájl hozzáadas
#1.: Ezt a lehetőséget nem ismertem, de nagyon köszönöm, hogy megosztottad velem.
Kipróbáltam a C::B-ban; a program el is indult, de ilyen hibaüzenetet kaptam:
Process terminated with status -1073741819 (0 minute(s), 17 second(s))
ahelyett, hogy mutatta volna ennek a kódnak az eredményét:
#include <math.h>
#include <graphics.h>
int main() {
const unsigned XMAX = 1200, YMAX = 500;
initwindow(XMAX, YMAX, "First Sample");
//printf("window: %u %u\n", getmaxx(), getmaxy());
circle(100, 50, 40);
line(0, 0, getmaxx(), getmaxy());
putpixel(10, 20, GREEN);
rectangle(0, 0, getmaxx(), getmaxy());
ellipse(200, 200, 90, 180, 100, 50);
while (!kbhit())
delay(200);
closegraph();
return 0;
}
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!