Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » OpenGL 3-ba hogyan lehet...

OpenGL 3-ba hogyan lehet forgatni 1 objektumot?

Figyelt kérdés

A kérdés adott. A matematikai hátterét ismerem. Ugye 1 objektumot simán lehet forgatni. De mi van ha nekem van mondjuk 3 objektumom, és csak egy darab objektumot akarok forgatni, mozgatni, skálázni?


Arra gondoltam hogy a legegyszerűbb, ha a pontokat tartalmazó tömböt-t módosítom, és újra kiküldöm a videó kártyára. Esetleg valami más ötlet? Vagy shader-ön keresztül módosítani lehet az objektumot vagy objektumokat?


2019. márc. 23. 13:36
 1/1 sharkxxx ***** válasza:

// Draw first object.

glPushMatrix();

glRotatef(45, 0.0, 0.0, 1.0); // Rotate 45 degrees around the Z axis.

glTranslatef(0, 0, 0); // Set the pivot point of the rotation.

// Draw second object.

glPopMatrix();

// Draw third object.

2019. márc. 24. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!