OpenGL 3-ba hogyan lehet forgatni 1 objektumot?
Figyelt kérdés
A kérdés adott. A matematikai hátterét ismerem. Ugye 1 objektumot simán lehet forgatni. De mi van ha nekem van mondjuk 3 objektumom, és csak egy darab objektumot akarok forgatni, mozgatni, skálázni?
Arra gondoltam hogy a legegyszerűbb, ha a pontokat tartalmazó tömböt-t módosítom, és újra kiküldöm a videó kártyára. Esetleg valami más ötlet? Vagy shader-ön keresztül módosítani lehet az objektumot vagy objektumokat?
2019. márc. 23. 13:36
1/1 sharkxxx ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
// Draw first object.
glPushMatrix();
glRotatef(45, 0.0, 0.0, 1.0); // Rotate 45 degrees around the Z axis.
glTranslatef(0, 0, 0); // Set the pivot point of the rotation.
// Draw second object.
glPopMatrix();
// Draw third object.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!