Mit gondoltok egy ilyen anticheatről?
Egy lövöldözős játék legyen.
Ami megfigyeli a PC operációs rendszerének Product ID jét, Product key-ét.
A játék egyben szerver és kliens is.
Szóval a játékosok nem egy központi szerverre kapcsolódnak fel. Hanem mindig annak az embernek a gépére aki létrehozza a szobát.
Mindenkinek van egy cheat table txt dokumentuma, amiben minden egyes sor egy product id és product key.
Ezt a kettőt valahogy kódolja a program(hogy ne lehessen látni, hogy az a product id és product key) és ezt az azonosítót mindenki láthatja.
Ha valaki bejelent egy cheatert, a fejlesztő, csak frissíti a táblázatot.
Ha egy szobában több olyan ember van akinek a táblázata cheaternek mutatja játékost akkor a játékost kickeli.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Viccnek jó.
Valódi dolognak elég komolytalan.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez több szinten baromság. 1, mind op rendszert, mint product key-t tudsz cserélni. 2, ha a géped egyben a szerver is, akkor úgy manipulálod, ahogy akarod. 3, Minek minden klienshez szerver? 4, tanuld meg miért használunk adatbázisokat txt fájlok helyett 5, a fajlesztő nem fogja kézzel frissítgetni az adatokat, pláne nem több millió játékos esetén 6, kamu bejelentés is lehet, arra hol van az ellenőrző procedúra, hoyg azokat kiszűrd?
És nyilván kihagytam még kismillió dolgot, de a lényeg változatlan.
nyilván egy bejelentést videóval kell igazolni.
Én ragaszkodnék ahhoz, hogy a szerver és kliens is legyen egyben a játék.
Márpedig a szólásszabadság miatt.
Van valami ezen a vonalon amit az Unreal Engine tud nyújtani?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!