Hogyan lehetséges egy játékost áthelyezése programkódból? (Call of Duty 2)
A lényeg az lenne, hogy egy modot készítek. A modban szerepel olyan rész, hogy a játékost az egekbe kéne tenni (fel a pálya olyan pontjára ahonnan ő is tud lőni, de ha kell le is tudják lőni őt), és ott további funkciók lépnének életbe (mindenféle rakéták kilövés, megfigyelés, stb...). Az a kérdésem, hogy ez hogyan lehetséges.
Van-e a dolognak köze a PLAYER.ORIGIN változóhoz, mely koordinátákban adja meg a játékos helyét, ám ez csak olvasható (kiírni kitudom képernyőre az értékét, de módosítani nem).
Aki tud választ a kérdésemre, kérem írjon, nagyon fontos lenne a mod sikere miatt ez a kritikus kódrészlet.
persze h van köze az player.originhoz.
tudod módosítani is:)
newOrigin = ( getCvarInt( "warpX" ), getCvarInt( "warpY" ), getCvarInt( "warpZ" ) );
players[i] setOrigin( newOrigin );
(ez mondjuk uo-s kódm de cod2ben is mennie kell :))
kiiratni ugye getorigin-nal tudod, beállitani emg setorigin-nal :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!