Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan lehetséges egy játékost...

Hogyan lehetséges egy játékost áthelyezése programkódból? (Call of Duty 2)

Figyelt kérdés

A lényeg az lenne, hogy egy modot készítek. A modban szerepel olyan rész, hogy a játékost az egekbe kéne tenni (fel a pálya olyan pontjára ahonnan ő is tud lőni, de ha kell le is tudják lőni őt), és ott további funkciók lépnének életbe (mindenféle rakéták kilövés, megfigyelés, stb...). Az a kérdésem, hogy ez hogyan lehetséges.


Van-e a dolognak köze a PLAYER.ORIGIN változóhoz, mely koordinátákban adja meg a játékos helyét, ám ez csak olvasható (kiírni kitudom képernyőre az értékét, de módosítani nem).


Aki tud választ a kérdésemre, kérem írjon, nagyon fontos lenne a mod sikere miatt ez a kritikus kódrészlet.


2010. jún. 24. 10:34
 1/2 anonim válasza:
77%

persze h van köze az player.originhoz.

tudod módosítani is:)


newOrigin = ( getCvarInt( "warpX" ), getCvarInt( "warpY" ), getCvarInt( "warpZ" ) );

players[i] setOrigin( newOrigin );


(ez mondjuk uo-s kódm de cod2ben is mennie kell :))

kiiratni ugye getorigin-nal tudod, beállitani emg setorigin-nal :)

2010. jún. 25. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Sajnos Cod2-ben nem működik. A getorigin és a setorigin is unknown function neki.
2010. júl. 18. 10:48

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!