C#-ban csináltam egy nagyon kezdetleges játékot, hogy tudom azt megcsinálni, hogy folyamatosan kiírja az eltelt időt?
Figyelt kérdés
2018. okt. 13. 18:49
1/4 anonim válasza:
Neked szerintem egy játék életciklusra van szükséged. Most konkrétan C#-ra nem találtam példát, de ha komolyabb játékmotort használsz akkor az már meg van valósítva benne, és csak használni kell.
Egy példa a Java-s libgdx életciklusáról:
2/4 tabaki válasza:
Nem, mintha értenék a C#-hoz, de feltételezem, hogy ott is van Timer. Azt megfelelő értékre beállítva állandóan beírhatod egy számláló (vagy a lekérdezett rendszeridő) értékét valami címke szövegébe.
4/4 anonim válasza:
Felveszed egy DateTime tipusú objektumba a pillanatnyi idő, amikor elindul a játék. Utána elindítassz egy Timer-t, amivel a DateTime objektumban lévő értékből kivonja mindig a jelenlegit (ezt egy másik objektumba tárolhatod), így megkapod hogy mióta fut a játék. A timer-t meg beállítod úgy, hogy 1000ms-onként, azaz 1 másodpercenként csinálja meg újra a feladatot, illetve kiíratod az eltelt időt mindig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!