Az Unreal Engine-t választottam a félévi projektemnek, de el vagyok veszve?
Meg kéne ismerkedtem vele, és készíteni valamilyen játékot.
Unityt használtam eddig, ott már elég otthonosan mozgok, de itt pedig 2 hét próbálkozás, nézelődés után, teljesen elment a kedvem tőle, még mindig idegennek érzem, még ha már elég sok mindent tudok benne csinálni.
De szerintem már késő leeadni, és nem is akarom feladni.
Aki jártas benne, tudna valami útmutatóval szolgálni, hogy milyen érdekes, de nem túl nehéz projektbe vágjak bele, vagy mit olvassak el a motorrol, hogy átlássam, hozzászokjak ehhez az új rendszerhez?
Egy Super Hot stílusú játékba kezdtem bele (Az idő csak akkor telik a világban, ha a játékos mozog), az FPS templateből ki is szedtem mindent, értem is, hogy mi mit csinál, de a globális time diletation állítása valamiért nem konzisztensen működik. Leállni még jól áll le az idő, de amikor újra azt akarom, hogy teljen, hogy akkor a fizika is elcsesződik, vagy el se indul egyből az idő, stb. stb.
Valaki csinált már ilyet?
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!