Hogyhogy manapság sokkal élethűbb számítógépes játékokat tudnak írni?
A hardver fejlődött... Nem hallottál még róla, hogy egy régebbi gépen nem megy egy játék vagy szaggat? Azt a kismillió poligont kirakni, kiszámolni a trükkös effekteket, az bizony idő, jó proci és videokártya kell hozzá, sok memória...etc.
Tele is vannak ajátékok beállításokkal, ahol lebutíthatod, romlik az élethűség, de legalább nem szaggatja szét a nem modern gépedet.
-Erősebb gépek, jobb perifériák. Pl.: Nem egy CRT monítorra kell fejleszteni hanem nagy felbontású LCD vagy akár OLED.
-Sokkal több a programozó ... Az ő számunk is exponenciálisan megnőtt.
-Sokkal többen dongolnak fejletebb eszközökkel nagy költségvetéssel a játékokon.
-Magasabb az elvárás a felhasználótól.
Most hírtelen ennyi jutott eszembe, de ezeket is sokkal részletesebben szét lehetne bontani és akár további érveket adni.
Azt ugye tudod, hogy a mai gépek legalább 1000-szer többet tudnak, mint a régiek?
Szerinted ez semmit nem jelent a játékélményben?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!