nem lett lebutítva, ennyire modellezték le... így is rohadt nagy a játék, nagy igényekkel. ennyi fért bele.
2018. máj. 30. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
2/15 anonim válasza:
#1 Ezzel az a probléma, hogy ott a GTA IV, amiben sokkal részletesebben kidolgozott törésmodellek voltak. Számos autómodelle gy az egyben át lett emelve a GTA V-be, és mindkét játék RAGE engine alatt ksézült. Mindezt figyelembe véve, egyáltalán nem lett volna olyan sok energiába ugyanezt a szisztémát kialakítani az 5. részben is. A rettenetesen lebutított törési fizika alighanem szándékos döntés volt, mintsem időhiány.
2018. máj. 30. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
3/15 anonim válasza:
nem mondtam én időhiányt.. erőforrás... így is rohadt nagy a gépigény, biztos nem fért bele
2018. máj. 30. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 anonim válasza:
" és mindkét játék RAGE engine alatt ksézült."
Ja, négy év különbséggel.
Kellett a CPU idő valamire, ami fontosabb volt a törésnél.
2018. máj. 30. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
5/15 A kérdező kommentje:
Szerintem egyáltalán nem nagy a gépigénye.
Másrészt ugyan azt gondolom, amit a kettes.
Nekem ezért volt fura, mert ott viszont nagyon szépen törtek az autók.
2018. máj. 30. 18:56
6/15 anonim válasza:
#4 És szerinted mit számít, hogy hány év különbséggel, ha maga az engine technikailag ugyanaz? A 4-ben felhasznált törésmodelleket ugyanúgy fel tudták volna használni itt is, ha meg mégsem, akkor valamit angyon elcsesztek a tervezésnél.
Az meg, hogy kellett a CPU idő valami fontosabbnak... a megannyi CPU-zabáló mechanika közül pont az autók törése volt a legkevésbé fontos? Komolyan így gondolod? Egy játékban, ahol az időd kb felét, ha nem többet autókban töltöd? Please.
2018. máj. 30. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
7/15 anonim válasza:
" És szerinted mit számít, hogy hány év különbséggel, ha maga az engine technikailag ugyanaz?"
Az engine neve ugyanaz, de nem a motor!
Ne képzeld már, hogy 4 évig állni hagynak egy engine-t majd azt módosítás nélkül felhasználják egy későbbi játékhoz.
GTA IV RAM igénye 1.5 GB,
GTA V RAM igénye 4 GB.
Ha máson nem, ezen én a helyedben elgondolkoznék.
2018. máj. 30. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
8/15 anonim válasza:
Nem semmi, hogy egyes tizenéves vérpistikék jobban értenek az AAA játékfejlesztéshez és fizikai motorokhoz, mint a fejlesztők, akik benne dolgoznak.
2018. máj. 30. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 anonim válasza:
"For the remastered versions of Grand Theft Auto V, RAGE was reworked for the eighth generation of video game consoles, with 1080p resolution support for both the PlayStation 4 and Xbox One.[15] The PC version of the game, released in 2015, showed RAGE supporting 4K resolution and frame rates at 60 frames per second, as well as more powerful draw distances, texture filtering, and improved shadow mapping and tessellation quality"
2018. máj. 30. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
10/15 anonim válasza:
Amekkora ütközések ott vannak, a valóságban a felismerhetetlenségig törnének össze az autók, így nem kicsit lenne élvezhetetlen a játék.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!