C++-ban hogy tudom C# szerűen használni az öröklés előnyeit? Hogyan tudok egyszerűen generikus tárolót csinálni és utólag cast-olgatni az elemeket felhasználás szerint?
Közben próbálgattam összehozni valami megoldást. Szerintetek ez vállalható?
Elsőként szerintem próbáld megérteni a következő c++ cast-olásokat:
reinterpret_cast, static_cast, dynamic_cast, const_cast
#6: Köszönöm szépen a részletesen kifejtett, szakmailag indokolt véleményt.
Ha esetleg kifejted, hogy miért gondolod így, akkor érdemben is beszélhetünk a dologról!
#7 veled értek egyet. Ez nem marhaság, aki így gondolja, az nem ad ki minőségi kódot a kezéből.
A C#-ot meg felejtsd el c++-ban, nem sokban hasonlítanak, egész más szemlélet kell hozzá. Inkább a javára hasonlít a C#.
Igen, 2-3szor annyi kód kellhet bizonyos dolgokhoz, cserébe jobban "skálázható", azaz nem eszi meg az erőforrásokat exponenciálisan. Ha írtál C# és C++ programot, látni lehet a sebesség, és gépigény különbségeket, és ez összefügg azzal, hogy hogyan működnek a nyelvek.
Nem sok értelmét látom ennyire kezdőkkel leállni vitatkozni az OOP-ről, de ám legyen.
Nem létezik semmiféle olyan OOP alapelv, hogy kötelező lenne mindig az ősosztályt használni és sosem lehet szükség a konkrét származtatott osztályra.
Aki ilyet állít, az NYÍLVÁNVALÓAN nem hogy "nem minőségi", de semmilyen valódi OOP kódot nem írt még.
Az, hogy őspéldány helyett lehet mögötte származtatott példány az egy lehetőség, akkor, ha nem fontos a konkrét implementáció. Attól ez még nem lesz semmiféle alapelv, csak egy lehetőség.
Olvasgassatok még a témában, programozzatok, van még mit tanulnotok mielőtt okoskodni kezdtek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!