Loader saját CSS-el - hogyan kell működésbe léptetni?
Készítettem egy html kódot és hozzá tartozó css-t is, mely úgy működik, ahogyan akarom és elterveztem.
A kérdésem ezzel kapcsolatban az, mivel kezdő vagyok, hogy milyen kóddal tudom azt elérni, hogy az oldal, esetleg galéria betöltődésekor az én általam használt loaded osztályt alkalmazza.
Illetve html-en belül hol érdemes ezt elhelyezni?
<div class="loaded">
<div class="myloader">
<div class="row">
<div></div>
<div></div>
<div></div>
</div>
</div>
</div>
Köszönöm előre is!
Egy ilyesmi kódra gondoltam, de nem működik, valamit rosszul csináltam.
$(document).ready(function() {
setTimeout(function(){
$('body').addClass('loaded');
}, 3000);
});
Ha az oldal lassan töltődik be azt szeretném, ha kirajzolná az én általam létrehozott formát
A console-ban nem írt ki hibát, pár css tulajdonságot írt, de nem ehhez az oldalhoz tartozik, ahol tesztelni próbáltam.
Ilyeneket ír csak : Hiba a(z) „max-width” értékének értelmezése közben. A deklaráció el lett dobva.- De ez lényegtelen most.
A body után egyből beillesztettem ezt a részt, lehet, hogy máshova kéne?
Jó a body után, de csak akkor, ha a jQUery ez előtt van betöltve, mert egyébként nem fog működni.
Helyileg hívod a jQuery-t, vagy távolról?
Kedves Valaki12345678,
ha végigolvasod az összes bejegyzést, ott talán kiderül, hogy mit is akarok.
Ha valakinek lassú az internete, akkor az oldal értelemszerűen lassan töltődik be.
Olyankor szeretném, ha a saját #loader töltődne be.
A saját scrip-tem nem jó, mert nem hívta be.
Az érthetőség kedvéért beütöttem a keresőbe, és a következő oldalon rengeteg ilyen loader található, ezt szeretném:
(de a sajátomat szeretném elhelyezni, melynek a html kódja a korábbi bejegyzésekben található.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu