Triggerelődne az esemény ez esetben?
Figyelt kérdés
BL = new BusinessLogic(levelnumber);
this.KeyDown += MainWindow_KeyDown;
A BL tartalmaz egy "végtelen" ciklust, amiből csak akkor lép ki, ha vége a játéknak. A játéknak viszont akkor van vége, ha a játékos érte, ezt pedig a nyilak nyomogatással tudja elérni, erre viszont az eseménykezelést az utána következő MainWindow_KeyDown biztosítja.
Viszont fog-e ez működni úgy, hogy hivatalosan a program még el se ért odáig?
2018. jan. 1. 13:20
1/5 anonim válasza:
Hát ugyanazon a threaden nyilván nem.
De konstruktorban indítani végtelen ciklust ugyanazon a threaden amúgy is elég horror.
2/5 A kérdező kommentje:
És ha megcseréljük a sorrendet?
this.KeyDown += MainWindow_KeyDown;
BL = new BusinessLogic(levelnumber);
Így amikor a ciklusban van, közben azért már érzékeli, ha lenyomnék egy billentyűt?
2018. jan. 1. 13:30
4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm.
2018. jan. 1. 14:23
5/5 anonim válasza:
Meg úgy általában eseményvezérelt programban végtelen ciklus... hát nem tudom. Erre való a main loop, azon kívül polling-olni nem illik. (Ha jól értem a helyzetet.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!