Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Triggerelődne az esemény ez...

Triggerelődne az esemény ez esetben?

Figyelt kérdés

BL = new BusinessLogic(levelnumber);

this.KeyDown += MainWindow_KeyDown;


A BL tartalmaz egy "végtelen" ciklust, amiből csak akkor lép ki, ha vége a játéknak. A játéknak viszont akkor van vége, ha a játékos érte, ezt pedig a nyilak nyomogatással tudja elérni, erre viszont az eseménykezelést az utána következő MainWindow_KeyDown biztosítja.

Viszont fog-e ez működni úgy, hogy hivatalosan a program még el se ért odáig?



2018. jan. 1. 13:20
 1/5 anonim ***** válasza:

Hát ugyanazon a threaden nyilván nem.

De konstruktorban indítani végtelen ciklust ugyanazon a threaden amúgy is elég horror.

2018. jan. 1. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

És ha megcseréljük a sorrendet?


this.KeyDown += MainWindow_KeyDown;

BL = new BusinessLogic(levelnumber);


Így amikor a ciklusban van, közben azért már érzékeli, ha lenyomnék egy billentyűt?

2018. jan. 1. 13:30
 3/5 anonim ***** válasza:
49%
Igen.
2018. jan. 1. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm.
2018. jan. 1. 14:23
 5/5 anonim ***** válasza:
Meg úgy általában eseményvezérelt programban végtelen ciklus... hát nem tudom. Erre való a main loop, azon kívül polling-olni nem illik. (Ha jól értem a helyzetet.)
2018. jan. 1. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!