Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogy lehetne megoldani, hogy...

Hogy lehetne megoldani, hogy ne ilyen gyorsan, , közeledjen" a falhoz?

Figyelt kérdés

https://pastebin(pont)com/U4WNGsQF

Ez a kódom. Itt az a probléma, hogy túl gyorsan megy a fal az x=0 koordinátához. Ha teszek bele valahova Sleep funkciót, akkor se jó, mert vagy késleltetve lesz az input, vagy csak szimplán nem működik jól. Hogy lehetne megoldani, hogy folyamatosan közeledjen felé?



2017. dec. 28. 23:49
 1/5 anonim ***** válasza:
Kipróbáltam a kódodat. 3 Warning is van benne, de ez most lényegtelen. Ami lényeges: mit akarsz te itt csinálni ezzel?
2017. dec. 29. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Hogy a @(fal) ne ilyen gyorsan közeledjen a játékoshoz (|). Kb. 50ms-enként közeledik hozzá. Akárhova teszek Sleep funkciót, akkor vagy nem működik jól, vagy túl lassan érzékeli a user inputot.
2017. dec. 29. 00:55
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Nem tudom, hogy mit akartál csinálni, nem néztem meg a kódodat, de azt közlöm, hogy efféle dolgokhoz kell egy stabil időalap. Ez lehet mondjuk egy timer. Erre építve lehet megcsinálni az egészet.
2017. dec. 29. 02:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 sharkxxx ***** válasza:

A system("cls") parancsot ne használd végtelen ciklusban, mert ez nagyon megterheli a merevlemezt, és a programod is lassú lesz tőle.

[link]


Ahoz, hogy ne villogjon a kép, használj double buffer-es tehnikát.

[link]

2017. dec. 29. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm!:)
2017. dec. 29. 14:10

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!