Melyik játék engine a legjobb számomra?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Játékfejlesztő/tervező szeretnék lenni. Modelezéshez Autodesk Mayát használok és innen szeretnék importálni egy nemtúlnagy gépigényű enginebe, amit meg lehet tanulni használni. A kérdés az, hogy keződként melyik engine-t tanuljam meg használni? És mi az aminél soha ne ragadjak le? Nem zavar ha nehéz, megtanulom. Nem érdekel olyan engine amit majmoknak terveztek, mert idővel fejlődni szeretnék.
Source,Unity, vagy először valami régebbi engine lenne optimális, mint a gamebyro?
Legfontosabb szempont: minél több játékbeli opciót és lehetőséget hozzak létre.
Legkisebb szempont: Grafikai teljesítmény mértéke.
Nagyon szépen köszönöm a tapasztalt emberek válaszait. :)
2017. dec. 5. 15:55
1/3 A kérdező kommentje:
Elfelejtettem megemlíteni, hogy elsősorban 3rd person nézetből szeretnék játékot tervezni, esetleg FPS jöhet még szóba, de mindenképp sandbox/role-play :)
2017. dec. 5. 15:59
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!