Játékban véletlenszerűen generált ellenségeket hogy lehet megoldani?
Figyelt kérdés
Tehát egy jövőbeli projektemhez szeretnék segítséget kérni. Egy játék lesz az, mint már a kérdésből kiderült.
Lenne egy "enemy" nevű osztály. Abba tárolnám mindent amit az adott ellenfél tudna. És itt a gond. Hogy csináljam hogy ne csak az az egy ellenség legyen, amit én példányosítok, hanem véletlen számú a pályán? Példányosítsam annyiszor ahány ellenséget maximum szeretnék? Vagy hogy kellene megoldani?
Csak az elméleti részét szeretném tudni. A válaszokat előre is köszönöm.
2017. nov. 17. 09:58
1/2 anonim válasza:
Igen, példányosítod és a példányokat egy tömbben tárolod, ami szintén lehet egy objektum adattagja (enemies) stb. Tehát még véletlenül se úgy, hogy lesz enemy1, enemy2 stb nevű példányod...
2/2 A kérdező kommentje:
Köszi Scriba! :)
2017. nov. 17. 11:46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!