WPF-ben készített játékban hogyan lehet megoldani, hogy ha adott egy fekete hátterű képem benne különböző ábrákkal (egymástól jól elkülönítve, a fekete résszel elválasztva), akkor játék közben mindig a megfelelő ábrát vágja ki (és azt jelenítse meg)?
Tehát pl. adott egy karakter, aminek különböző mozgásállapotait ábrázolja ez az egy jpg kép, és ha mondjuk nyomok egy ugrást, akkor a karakter kinézete, testhelyzete szép folyamatosan változzon azáltal, hogy a különböző állapotait a megfelelő sorrendben kivágja ebből a fekete hátterű képből és megjeleníti azt.
Hogyan tudom egyrészt lekódolni, "megmondani" a játéknak, hogy éppen mely testhelyzetet vágja ki?
Hogyan tudom megoldani magát a hibamentes körbevágást?
Tudom nagyon hosszú a kérdés, és lehet nem is egyszerű megoldani és időigényes a megválaszolása, de amennyiben valaki ennek ellenére mégis megválaszolja annak nagyon megköszönöm!
"ez az egy jpg kép, és ha mondjuk nyomok egy ugrást, akkor a karakter kinézete, testhelyzete szép folyamatosan változzon azáltal, hogy a különböző állapotait a megfelelő sorrendben kivágja ebből a fekete hátterű képből és megjeleníti azt."
1. Nincs .jpeg, .BMP van.
2. Adottak a kivágásra és megjelenítésre megfelelő függvények(BitBlt, stb).
3. Ne kivánd már, hogy itt ingyen, bérmentve megtanítsanak téged programozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!