Progizo kérdése:
Hogyan kell C#-ban grafikai objektumot megsemmisíteni?
Figyelt kérdés
Gombokat, rajzokat már létre tudok hozni, de hogyan kell ezeket eltüntetni, ha már nincs rájuk szükség? Bújom ezügyben a világhálót és a könyveket, de egyszerűen nem értem, hogy a destruktorok hogy működnek, mert alig írnak róluk. Addig rendben, hogy egy konzolos alkalmazásnál egy kiírt betű helyére szóközt rakok, de grafikus programnál a törlés a képernyőről és a memóriából hogy működik? Ha nem túl bonyolult, leírná valaki? SharpDevelop-ot használok a programhmoz.2017. okt. 15. 16:18
11/11 anonim válasza:
Na. Vannak itt bajok.
"Nem azonnal, hanem a feltétel teljesülése esetén."
Az eseményvezérelt programozás nem így működik, hogy beraksz valami random helyre egy elágazást és az akkor lefut, amikor a feltétel teljesül.
"De amikor a gombnyomáshoz tettem közvetlenül, akkor is hibaüzenetet kaptam :-("
Mint már írtam azért, mert a Dispose()-t csak olyan objektumokon tudod meghívni, ami megvalósítja az IDisposable interface-t. A Rectangle osztály nem ilyen, nincs Dispose() függvénye.
Szerintem te is a sokadik olyan programozó tanonc vagy itt az oldalon, aki valami olyasmit akar csinálni, ahol még nagyon nagyon nem tart.
Tudom, sokkal izgalmasabb a grafikus programozás, de nem véletlenül nem kerül elő egyetemeken sem csak a második évben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!