Websocket-sharp szerveren az OnMessage event nem hívodik meg, mikor nagyon sok kérés érkezik rá. Találkozott már valaki ilyennel?
Figyelt kérdés
Másodpercenként ~100 kérés kb.
Játékot készítek és ahhoz websocket-sharp-ot használtam a szerverhez, de amikor 3+ klienset futtatok a gépemen és a szerver programot akkor egyszerűen behal hogy ha sok kérést kap egyszerre (pozíciókat frissítem).
Úgy írtam meg, hogy 1 kliens kér frissítést magának, küld 1 üres kérést és akkor a szerver elküldi az üzeneteket amik a klienshez tartoznak.
Nem tudtam azt megcsinálni, hogy úgy küldök a kliensnek bármit, hogy az nem küldött üzenetet, hanem csak szimplán annak a kliesnek küldök amelyiknek akarok, mert hibát dobott a context-ra, hogy az már nem létezik.
2017. okt. 7. 22:52
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!