WPF-ben készített játékban mennyire nehéz implementálni egy golyó lejtőn történő gurulását? (bővebben lent)
Figyelt kérdés
Tegyük fel van egy felületünk, amin van egy golyó. Ennek a felületnek a dőlésszöge változtatható. Ha a felület nem vízszintes, akkor a golyó elkezd gurulni rajta. Minél inkább lejtős a felület, annál jobban gyorsul a golyó. A dőlésszög folyamatosan változtatható, tehát akkor is, amikor a golyó már elkezdett gurulni, és eszerint kell változnia a golyó gyorsulásának is.
Mennyire nehezen kivitelezhető egy ilyen? (Tegyük fel, hogy C# szintaxis többé-kevésbé ismert, WPF-et még tanulom.)
2017. szept. 24. 23:24
2/3 anonim válasza:
Ennek se a fizika, se a programozás része nem nehéz. Mármint annak, aki tudja, aki nem annak nehéz. 😃
3/3 anonim válasza:
Persze ha valaki ott tart, hogy a szintaxis többé kevésbé megy, az nyilván vért fog izzadni, és várhatóan ha sikerül, az eredmény is katasztrofális lesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!