Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » WPF-ben készített játékban...

WPF-ben készített játékban mennyire nehéz implementálni egy golyó lejtőn történő gurulását? (bővebben lent)

Figyelt kérdés

Tegyük fel van egy felületünk, amin van egy golyó. Ennek a felületnek a dőlésszöge változtatható. Ha a felület nem vízszintes, akkor a golyó elkezd gurulni rajta. Minél inkább lejtős a felület, annál jobban gyorsul a golyó. A dőlésszög folyamatosan változtatható, tehát akkor is, amikor a golyó már elkezdett gurulni, és eszerint kell változnia a golyó gyorsulásának is.


Mennyire nehezen kivitelezhető egy ilyen? (Tegyük fel, hogy C# szintaxis többé-kevésbé ismert, WPF-et még tanulom.)


2017. szept. 24. 23:24
 1/3 anonim ***** válasza:
Nem túlzottan.
2017. szept. 25. 07:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Ennek se a fizika, se a programozás része nem nehéz. Mármint annak, aki tudja, aki nem annak nehéz. 😃
2017. szept. 25. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Persze ha valaki ott tart, hogy a szintaxis többé kevésbé megy, az nyilván vért fog izzadni, és várhatóan ha sikerül, az eredmény is katasztrofális lesz.
2017. szept. 25. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!