Mi ez a crash hiba és mit lehet ellene tenni?
---- Minecraft Crash Report ----
// Uh... Did I do that?
Time: 8/24/17 10:37 AM
Description: Initializing game
org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bib.at(SourceFile:635)
at bib.aq(SourceFile:458)
at bib.a(SourceFile:404)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:123)
A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------
-- Head --
Thread: Client thread
Stacktrace:
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
at bib.at(SourceFile:635)
at bib.aq(SourceFile:458)
-- Initialization --
Details:
Stacktrace:
at bib.a(SourceFile:404)
at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:123)
-- System Details --
Details:
Minecraft Version: 1.12.1
Operating System: Windows 10 (x86) version 10.0
Java Version: 1.8.0_144, Oracle Corporation
Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
Memory: 48541336 bytes (46 MB) / 150089728 bytes (143 MB) up to 523501568 bytes (499 MB)
JVM Flags: 5 total; -Xmx512M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
Launched Version: 1.12.1
LWJGL: 2.9.4
OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
GL Caps:
Using VBOs: Yes
Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
Type: Client (map_client.txt)
Resource Packs:
Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
Profiler Position: N/A (disabled)
CPU: <unknown>
Kb. az, mint az autóknál a totálkáros törés.
Javítani is ugyanúgy kell:
1: Ezt, amit ide tettél, a programozónak küldd el.
2: Tegyél fel új programot.
Ezt úgy kell javítani, hogy megveszed eredetiben a játékot és nem kókányolt tört verziókkal szórakozol.
Amúgy meg semmiféle olyan körülményt nem írtál le, ami segíthet a hiba megértésében, ennyi alapján a jó isten se fogja neked megmondani, hogy mi a baj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!