Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Vertex buffer object hogyan?

Vertex buffer object hogyan?

Figyelt kérdés

Vbo segitsegevel szeretnek eloallitani halszem-optikat letrehozni vertexek elhajlitasaval openGL-be c++-ban. Odaig keszvan minden, hogy lecsekkolja tamogatja-e a videokartya, ha van akkor globalis valtozokba kitolti a fuggvenyek pointereit.

Ezekre irtam egy osztalyt ami elvegezne a bufferbe valo adatmozgatast, de elakadtam a

glBufferDataARB(GLenum target, int size, const GLvoid *data, GLenum usage)

fuggvenynel. Tehat kerdeseim a kovetkezok:

1. a data pointer alatt milyen strukturaban jelennek meg az adatok?

2.a) a kiolvasast hogyan kell hasznalni azon kivul hogy a usage felsorolashoz mast irok be?

2.b) ha nem lehet kiolvasni (mert ugye egy kukkot nem talaltam errol googlen) akkor hogyan lehet a vertexetet betolteni, iletve kell-e valamilyen ekvivalens fuggveny a glTranslate es glRotate fuggvenyek helyett?

3. valamilyen konnyebben atraghato leirast tudtok errol mutatni? Eddig csak azokat talatam meg hogy mimindent tud ez illetve tobbszaz oldalas leirast a fejlesztoktol, de arra nincs idom mindezt atragni sajnos.


Elore is koszi a valaszokat :)


2010. máj. 22. 19:21
 1/1 anonim ***** válasza:

[link]


Leírás, hogy mit csinál és a végén kódrészlet a használathoz.


Egyébként - szerintem - neked a halszemhez GLSL kéne.

2010. nov. 7. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!