Melyik programban kéne olyan android játékkot készitenem, amiben lehet játékon belüli vásárlást létre hoznom?
Semelyikben, kisöcsi. Ez nem így működik, hogy összekattintgatsz pár dolgot és majd jön a pénz a játékon belüli vásárlásból.
Ahhoz előbb programozni kell megtanulnod, aztán kell egy jó ötlet és egy csomó munka.
Androidra alapvetően Javában szoktak fejleszteni, de ha azzal kezded, hogy Gyakorikérdéseken kérdezel, ahelyett, hogy rágugliznál, akkor valószínűleg nem fogsz odáig jutni, hogy játékot készíts, mert már azelőtt feladod (ez nem rosszindulat próbál lenni, csak megfigyelésen alapuló feltételezés).
Milliószor leírták már, hogy kell a programozásnak nekifogni, milyen oldalakon találsz több és jobb leírást, ahogy azt is, hogy először angolul kell tudnod hozzá. Minden infó megvan a neten, keresgélj bátran.
#1 válaszához annyit tennék hozzá, hogy nem kell feltétlen egy hihetetlenül jó ötlet ahhoz, hogy (valamennyire) sikeres legyen az alkalmazásod, persze ne is azt várd, hogy meg fogsz belőle élni, inkább csak azt, hogy pár ezren kollektíven megdicsérnek, amiért valami aranyosat/vicceset alkottál, amivel pár napig szórakoznak.
"Melyik nyelvet pontosan? persze telejs mértékben kérdem,Biztonság,játék múködőképessége,stb.."
Ezt vagy én nem értem, vagy te írsz értelmetlen dolgokat. De megpróbálok valamit kihámozni belőle, és ennek megfelelően választ adni. Az egész játékot, működőképesen és biztonságosan meg lehet írni egy nyelven, de nem úgy fog menni, hogy klikkelsz egyet, és akkor húúú, hirtelen minden biztonsági rést betömtél (persze felmerül a kérdés, hogy érdekel-e bárkit is annyira a játékod, hogy érdemes legyen valamit szemétkedni vele).
Ha leírod, miben nem felelt meg a válaszom a kérdésednek, a legnagyobb örömmel kifejtem.
Bár újraolvasva, valóban, programozási nyelvet ajánlottam, nem programot (feltételezem, IDE-re gondolsz).
Szóval a program neve (amit megint kis gugizással megtudhattál volna) az Eclipse. Van még mondjuk a NetBeans, vagy az Android Studio.
"Ha qurrrrvaa jó a játék storyja akkor miért ne hozhatna bevételt?"
Óh, a naív kis kölyök! :)
Tudod, hiába van egy jó story, hiába készíted el a játékot, azt fogod tapasztalni, hogy több ezer hasonló játék van, ami sokkal népszerűbb a tiednél és míg azokat százezrek töltik le, a tiedet pár tíz, pár száz ember.
Komoly fejlesztőcsapatok, erős marketinggel dolgoznak a mobilos játékokon. Egy egyszemélyes indie játékkal befutni iszonyatosan nehéz. Persze nem lehetetlen, de ne várd, hogy pár hónap alatt megtanulod a Java-t és az első játékodból dőlni fog a pénz.
Minden attól függ, mennyire vagy kitartó. Ha csak most tanulod a programozást, akkor a sikeres Android játéktól még fényévekre vagy. Addig még rengeteg tanulás, munka, fejtörés és kudarc vár rád!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!