Egy programot szeretnék írni C#-ban, ami azt csinálja, hogy automatikusan nyomogat 2 gombot felváltva. Valakinek lenne elképzelése?





Most akkor te szeretnél ilyen programot írni, vagy azt szeretnéd, hgoy mi írjuk meg helyetted?
Ha az előbbi, ezt nézd meg:
Egyedül nem menne még nekem, egy hete kezdtem neki C#-ot tanulni, jobb lenne ha megírnátok ti a kódot , vagy elmondanátok nagy lépésekbe hogy milyen metódusokat kell bele írjak, hogy milyen formában írjam, mikre figyeljek.
De ha nem hosszú leírhatjátok a kódot is, nagyon sokat tanulnák abból is :)





"nagyon sokat tanulnák abból is"
Dehogy tanulnál. Haladj rendesen, mint minden normális kezdő. Kerület/terület számítás -> tört egyszerűsítés -> lottósorsoló -> számkitaláló -> telefonkönyv -> torpedó/amőba -> snake -> ... stb. Egy idő után, ha eleget gyakorolsz, akkor magad is meg fogod ezt tudni írni. NE próbálj meg a tanulási folyamatban fontos lépéseket kihagyni.





1. Bekapcsolod a számítógépet
2. Ha fel van telepítve a Visual Studio, elindítod
3. Létrehozol egy Windows Forms C# alkalmazást
4. Megírod a metódust, ami ténylegesen elküldi a gombot
5. Megírod a ciklust, ami addig csinálja, amíg Esc-et nem nyomsz, ebbe meghívod folyton a 4. pontban megírt metódust
6. Rögzíted, hogy legutóbb melyik billentyű volt lenyomva, az 5. cikluson belül a 4. metódus pont a másikat fogja meghívni, utána az 5. cikluson belül eltárolod azt, hogy melyik volt legutóbb lenyomva
7. A 6. pont rögzítése után késlelteted a szál továbbfutását 3 másodperccel
8. Megcsinálod a felületet hozzá
9. Kezeled ahogy szeretnéd azt, hogy a felületről a bevitt gombok hogyan lesznek a 4. pont számára értelmezhető gombok
10. Teszteled, és ha hiba van, goto 4. ponthoz, while program is not hibamentes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!