Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Kenósorsolás c# ban eljárásokkal?

Kenósorsolás c# ban eljárásokkal?

Figyelt kérdés
Az lenne a feladat, hogy egy ilyen programot kell irni. Lenne egy kezdő összeg és fogadáskor meg lehetne tenni egy részét, majd ha nyer akkor a nyert összeget hozzáadni az alaphoz. A gép kisorsolna számokat, a felhasználó, pedig behuz 5 öt. Ezt ti hogyan oldanátok meg? Konkrétan nekem a strukturával van gond, hogy hogyan is kezdjek bele.
2010. máj. 3. 14:02
 1/3 anonim ***** válasza:

nem tudok C#ül, de az ötletekben segíthetek, ha gondolod.

Több vagy egy játékos?

2010. máj. 3. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
1 játékos. c#-ul én tudok nagyjából csak a gondolatmenet nincs meg.
2010. máj. 3. 20:11
 3/3 anonim ***** válasza:

Például veszel egy számlálót, és egy tömböt amiben azt tárolod, hogy a játékos miket jelölt be.

Minden jelölésnél növeled a számlálót, ami egy akármilyen egész változó és a tömbben, ami logikai változókból áll, igazra teszed, amit bepipált a játékos.

A sorsolást magát véletlenszerűen kell csináld, és amikor olyan számot sorsol ki a gép, aminek a tömbben igaz az értéke, akkor növelheted a találatok száma változót.

Én valami ilyen alapötlettel indulnék el...

2010. máj. 3. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!