Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » C# Unity - hogyan forgassam...

C# Unity - hogyan forgassam az obejektet egy tengely korul?

Figyelt kérdés

Helo

Szeretnem hogy a drone propellerje ha lenyomom a billentyuzetet akkor forogjon. Ha ugy probalom ki,hogy nincs a drone testehez rendeve a propeller,akkor ugy nez ki mintha jo lenne, es nem mozdul el csak forog maga korul. Ha viszont hozzarendelem a testhez,akkor ahogy repul a drone elmozdul a horizontalis helyzetebol...tudnatok ebben segiteni hogy ott maradjon a helyen?


[link]



using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;


public class rotateRotor : MonoBehaviour {


// Use this for initialization



// Update is called once per frame

void Update () {

if (Input.GetKey (KeyCode.A) || Input.GetKey (KeyCode.D) || Input.GetKey (KeyCode.W) || Input.GetKey (KeyCode.S))

//transform.Rotate (Vector3.up * 30 * Time.deltaTime);

//transform.Rotate(0, 90, 0, Space.Self);

transform.RotateAround(Vector3.down,180);

}

}



2016. dec. 17. 00:27
 1/1 anonim ***** válasza:

Mennyire értesz a 3D animációkészítő programokhoz? Teljesítmény szempontjából nem jó transform-ot használni minden képernyőfrissítésnél. Gondolom, hogy ez nem egy nagy projekt, ahol figyelned kell ilyenre, de rossz szokásokhoz vezethet.

Ha nem szolgálnak tényleges célt (tehát nem ez hajtja a drónt), akkor tényleg ez a legjobb megoldás, vagy használhatod a Rigidbody-t is.

2018. jún. 18. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!