C# Unity - hogyan forgassam az obejektet egy tengely korul?
Helo
Szeretnem hogy a drone propellerje ha lenyomom a billentyuzetet akkor forogjon. Ha ugy probalom ki,hogy nincs a drone testehez rendeve a propeller,akkor ugy nez ki mintha jo lenne, es nem mozdul el csak forog maga korul. Ha viszont hozzarendelem a testhez,akkor ahogy repul a drone elmozdul a horizontalis helyzetebol...tudnatok ebben segiteni hogy ott maradjon a helyen?
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class rotateRotor : MonoBehaviour {
// Use this for initialization
// Update is called once per frame
void Update () {
if (Input.GetKey (KeyCode.A) || Input.GetKey (KeyCode.D) || Input.GetKey (KeyCode.W) || Input.GetKey (KeyCode.S))
//transform.Rotate (Vector3.up * 30 * Time.deltaTime);
//transform.Rotate(0, 90, 0, Space.Self);
transform.RotateAround(Vector3.down,180);
}
}
Mennyire értesz a 3D animációkészítő programokhoz? Teljesítmény szempontjából nem jó transform-ot használni minden képernyőfrissítésnél. Gondolom, hogy ez nem egy nagy projekt, ahol figyelned kell ilyenre, de rossz szokásokhoz vezethet.
Ha nem szolgálnak tényleges célt (tehát nem ez hajtja a drónt), akkor tényleg ez a legjobb megoldás, vagy használhatod a Rigidbody-t is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!