Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Egy olyan játékban, mint a...

Egy olyan játékban, mint a GTA2, mennyire nehéz megírni egy küldetést?

Figyelt kérdés

Igen, a 2-ről van szó.

Van egy mod, ami a Gta 2 városát 3d-be ülteti.

Mígcsinálják a várost, de a küldetéseket már nem ültették át.

Na most abban a játékban annyi lett volna egy küldetés, hogy megjelenik egy üzenet, el kell menni egy autóért, aztán elvinni egy adott helyre.

Ez nagy munka lenne?

Csak mert tényleg nem értem, nekem laikusnak nem tűnik olyan nagy feladatnak a küldetés átvitele.

Inkább megcsinálni a várost(bár jó, nem láttam mennyire sikerült perfektre).


2016. nov. 13. 21:55
 1/2 anonim ***** válasza:
A forrás nélkül ezt képtelenség megmondani, lehet nagyon egyszerű, meg lehet nagyon bonyolult is(~teljesen manuális).
2016. nov. 14. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
6%

A küldetéseket nem szokták "megírni".

Ez úgy megy, hogy a játékot megírják, majd megírnak mellé egy un. mission editort, vagy pályaszerkesztőt, amivel editálni lehet a pályákat és ezeket a kimunkált pálákat kiírjatják az editorral egy spéci formátumba.

2016. nov. 14. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!