Miért van a tömbömben egy rakat 0?
Számrendszerek között váltogatós programot készülök írni,de már most elakadtam,a beolvasott számból akarok tömböt csinálni,és mondjuk ha beírok egy 4 jegyű számot,csinálok egy 4 hosszúságú tömböt,mégis valahogy belekerül a tömbbe egy csomó 0
#include <stdio.h>
#include <string.h>
int main(){
int szrbol,szrbe,szam,uj_szam;
int i;
int szrbol_hossz,szrbe_hossz,szam_hossz;
scanf("%d %d %d",&szrbol,&szrbe,&szam);
int szam2=szam;
if(szrbol<2 || szrbol>36 || szrbe<2 || szrbe>36) printf("HIBA\n");
else {
while(szam!=0){
szam/=10;
szam_hossz++;
}
szam=szam2;
int szam_tomb[szam_hossz];
for(i=(szam_hossz-1);i>=0;i--){
szam_tomb[i]=szam%10;
szam/=10;
}
for(i=0;i<szam_hossz;i++) printf("%d",szam_tomb[i]);
printf("\n");
}
return 0;
}





szarból, szarba változók, szép ez a kód.
Függvények, vagy bármi, hogy legalább minimálisan átlátható legyen ez a kód?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!