Ha "felhasználói" programokat szeretnék készíteni, akkor hogyan kezdjem el? (kezdő kérdés)
Elég rég óta érdekel, de a sok lehetőség (főleg programozási nyelvek terén) kissé elbizonytalanított. Meg úgy konkrét tervem sem volt, hogy minek is csináljam én azt.
Legelőször olyan grafikus felülettel rendelkező programokat szeretnék írni amik matematikai műveleteket hajt végre (pl pitagorasz tétel, négyzetre emelés, gyökvonás, hány nap telt egy bizonyos dátum óta...stb). Ezek szerintem nem olyan hű de nehezek (már egy kicsit ismerkedtem ezzel-azzal azért mondom).
A "végcél" természetesen minél nagyobb, összetettebb programok lennének pl játék formájában :D
(windowson szeretnék dolgozni)
Szerintem a Python 2-3 megfelelne kezdésnek, vagy pl a C#
A kérdés az lenne, hogy milyen leírás alapján kezdjem el, melyek azok az algoritmusok amiket tudni "kell"...stb?
Én a c#ot választanám. Visual Studioban borzalmasan egyszerű összelegózni a felhasználói felületet, plusz ha játékot akarsz majd akkor ott a unity.
Tanulni meg Online videó tutorialokkal lehet legjobban. C#hoz nekem Bob Tabor(vagy valami hasonló nevű) a kedvencem.
Magyar videókkal ne is próbálkozz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!