ANDROID - hol lehet azt beallitani, ha van tobb . java file, akkor kivalasztani melyik induljon el alapbol, majd valtson át ha pl. torenik egy buttonClick?
pl.
van most egy ilyen kod:
ahol alapbol ha megnyitodik a program,elindul a labda mozgása. En ezt szeretnem ugy modositani,hogy legyen egy menu,ahol van egy nyomogomb, es ha arra rakattintanak,akkor induljon el ez az animacio.
Az animacioban viszont nincs Activity, hanem extedns imageView -van. Idaig csak olyan peldakat lattam,ahol extends Activity volt, amivel aztan kibovitettek a manifest fajlt.Ilyen esetben hogyan csinalhatom ezt meg?
Hol tudom beallitani,azt ....vagy hogyan tudnam ,hogy ne induljon el mindjart az animacio,hanem csak majd ha szeretnem egy onClick esemennyel (kesobb szeretnem megadni a gyorsasagat is a labda mozgasanak, majd nyomogombbal elfogadva szimulná ezt a mozgast)
koszi megprobalok utana nezni a neten meg valahol hogy is van ez....
meg esetleg azt nem tudod,hogy most a szimulacionak a main része igy kezdodik:
public class AnimatedView extends ImageView {....
ezt meg kilehet bovitenni azzal hogy legyen benne Activity is ? mert igy nem tudom,hogyan foglaljam be a manifestbe- hogy elinduljon a button clickre ez a java fájl.
koszi mar sikerult :) menubol elinditani gombbal az animaciot (.main inditom ell egy onlclickel, intentet hasznalok, ...)
Ha a kezdo erteket megakarom adni a labda gyorsasagahoz, hogyan tudom ezt megtenni?
a main.java ba kell valahogy kuldeni a menubol, egy editdetexen keresztul bevinni/atadni aztan a szamot? vagy az AnimatedView .java bol ahol a szimulacio toretnik (public class AnimatedView extends ImageView)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!