Egy objektumot konstruktor hívás nélkül is lehet "resetelni"?
Adott egy osztályom, melynek egy példányát létrehozom a konstruktor futtatásával. Itt beállítok bizonyos adattagoknak amolyan kezdő értékeket.
Ezek az adattagok futtatás során módosulnak. Mi van akkor, ha ugyanezt az objektumot vissza akarom állítani az alapértékekhez. Futtassam ismét a konstruktort? Akkor létrejön még egy ilyen objektum nem?
Ha írok egy "reset" függvény, amely gyakorlatilag ugyanazokat az adattag beállításokat tartalmazza az jó?
A konstruktor mindig új objektet hoz létre.
Szal ha van egy ilyen hogy
Myobj obj = new Myobj();
Itt az obj nem maga az objektum hanem egy referencia/hivatkozást tároló változó.
És ha utána ezt csinálod
obj = new Myobj ();
Akkor itt létrehozol még egy objektet és erre az objektre lesz egy hivatkozásod az obj változódban. A régit pedig soha nem fogod tudni elérni újból ha nincs rá másik változód ami tárolná a ref jét.
Ez üzenem a kettesnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!