Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » 3D alakzatok textúráin van...

3D alakzatok textúráin van erre lehetőség?

Figyelt kérdés

Az a problémám hogy ráteszek egy effektet a textúrára, és mivel a széleknél nem pontos a csatlakozás ezért az algoritmusa hibásan fog számolni(bl blur vagy bármi más).

Van erre valami általános megoldás, hogy a gép figyelembe vegye az uv csatlakozási pontokat? Nem nagyon értek ehhez a 3d témához bocsi ha hülye kérdés.



2016. aug. 26. 02:51
 1/3 anonim ***** válasza:
Ha jól akarod megcsinálni, akkor azt intézed el, hogy a csatlakozások pontosak legyenek.
2016. aug. 26. 09:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Nem hülye kérdés, de ha már foglalkozol vele, érdemes megtanulni a konkrét mikéntjét - így lehet elejét venni annak a problémának, hogy "nem értesz hozzá". :)


Ahogyan az előttem válaszoló is írta, a rendes megoldás a csatlakozások pontosítása lenne. A másik kézenfekvő lehetőség, hogy custom shadert írsz, de ez egyrészt szívás, másrészt nem épp szakszerű (a nagymama és a szekrény alá berúgott ürülék esete).

2016. aug. 27. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Triplanar projection re keresgélj. Tökéletes megoldásról nem tudok, de amíg nem túl komplex amit a modellre akarsz rakni(pl kerítés, vagy bármilyen rács) addig elég jól tud működni.


#1

Ezt marha egyszerű mondani, de az esetek túlnyomó részében ezt konkrétan nem lehet megoldani brutális torzulás nélkül, az meg semmivel sem jobb mint egy jól eldugott seam.

2016. aug. 28. 02:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!