3D alakzatok textúráin van erre lehetőség?
Az a problémám hogy ráteszek egy effektet a textúrára, és mivel a széleknél nem pontos a csatlakozás ezért az algoritmusa hibásan fog számolni(bl blur vagy bármi más).
Van erre valami általános megoldás, hogy a gép figyelembe vegye az uv csatlakozási pontokat? Nem nagyon értek ehhez a 3d témához bocsi ha hülye kérdés.
Nem hülye kérdés, de ha már foglalkozol vele, érdemes megtanulni a konkrét mikéntjét - így lehet elejét venni annak a problémának, hogy "nem értesz hozzá". :)
Ahogyan az előttem válaszoló is írta, a rendes megoldás a csatlakozások pontosítása lenne. A másik kézenfekvő lehetőség, hogy custom shadert írsz, de ez egyrészt szívás, másrészt nem épp szakszerű (a nagymama és a szekrény alá berúgott ürülék esete).
Triplanar projection re keresgélj. Tökéletes megoldásról nem tudok, de amíg nem túl komplex amit a modellre akarsz rakni(pl kerítés, vagy bármilyen rács) addig elég jól tud működni.
#1
Ezt marha egyszerű mondani, de az esetek túlnyomó részében ezt konkrétan nem lehet megoldani brutális torzulás nélkül, az meg semmivel sem jobb mint egy jól eldugott seam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!