Java parancs beolvasása javával egy fájlból?
lásd: metódus/függvény hívás
Egyébként: "javac" program fordít, "java" futtat.
Példa (feltéve ha 1 package-ben van):
// Indulo.java (main-t tartalmazó)
public class Indulo {
... public static void main(String[] asd) {
... ... MasikFajl.szia(); // "Szia1!" ez statikus, "new" azért nem kell.
... ... HarmadikFajl hf = new HarmadikFajl();
... ... hf.szia(); //"Szia2!"
... }
}
// MasikFajl.java
public class MasikFajl {
... public static szia() {
... ... System.out.println("Szia1!");
... }
}
// HarmadikFajl.java
public class HarmadikFajl {
... public szia() {
... ... System.out.println("Szia2!");
... }
}
Én tényleg kezdő vagyok javában, szóval nem nagyon értem amit itt előbb leírtál(de azért nagyon köszi :D). De az is lehet, hogy csak én fogalmaztam meg rosszul a kérdésem, és ti nem értettétek. Tehát a kérdésem az, hogy van egy .txt fájl, amibe bele van írva mondjuk a következő egyszerű parancssor:
if(1 == 1) {
System.out.println("1 = 1");
} else {
System.err.println("1 != 1");
}
Ezt a .txt fájlt utána a java beolvassa és végrehajtja a benne lévő parancssort. Ha pedig a fájl tartalmaz nem java parancsot is, akkor kiír egy hibaüzenetet.
Van erre amit most leírtam egy egyszerű java parancs?
Java forráskódot .java-kba írjuk.
Forráskódot futásidőben NEM módosítunk!
Továbbá java forráskódot úgy is byte kód lesz, tehát futásidőben a még Java forráskód végrehajthatatlan. (Ezért is vannak .jar library-k, amik lefordítottak és külső forrás)
Tehát, hogy tudjad értelmezni a külső, mint .txt java forráskódot, ahhoz neked kell írni egy értelmezőt, ami fúrásidőben feltudja dolgozni.
Én azt mondom, ismerkedj meg még a Java nyelvvel, osztályokkal, objektumokkal, függvény/metódus hívásokkal, mert amit kérsz az egy nonszensz, értelmetlen dolog.
Igen, tudom hogy van hibadobás, de nem is ez volt a kérdésem lényege.