Hogyan kezdjek el 2/3D modellezni és animálni?
Ingyenesek közül blender + gimp, és olyan kezdőknek való tutorial ami érdekel is, elég sok felé el lehet kószálni ezekben a programokban.
Pénzes programok közül én ZBrush -t használok sculptoláshoz (már, régen mudboxot), és Cinema 4D-t a modellek feldolgozásához, animáláshoz, rendereléshez, technikaibb dolgokhoz egyaránt
A blenderben amúgy van sculptolásra lehetőség, csak nem egészen ahhoz készült a program, ahogy nem is játékok készítéséhez, hiába alkalmas gagyibbak összerakására.
Ha ezeket letorrenteznéd nyilván nem kereshetnél vele hivatalosan szabadúszóként pénzt, de cégnél esélyes, hogy 3ds Max vagy Cinema 4D-vel találkozol majd, szóval majd idővel érdemes megismerkedni legalább a felületükkel, akkor is, ha egy másikat kényelmesebbnek - bővebbnek találsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!