Unityben minek a fixedupdate ha updateban is tudok olyan kódot írni ami fix időnként fut le?
Figyelt kérdés
úgy hogy időzítem. pl:
float perTime = 0.2;
float nextTime = Time.time + perTime;
void Update() {
....if(Time.time >= nextTime)
....{
........// Valami pl rb.AddForce
........nextTime = Time.time + perTime;
....}
}
2016. júl. 1. 00:21
11/11 anonim válasza:
Igen. Egyszerűbb és világosabb lesz a kód. Logikailag szebb. Amúgy meg mindent meg lehet egy update függvénnyel is csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!