Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan kell 3dimeziósítani a...

Anonymus1986 kérdése:

Hogyan kell 3dimeziósítani a következő objektumot? Miért nem úgy néz ki mint a játékban? Mi kell hozzá? Milyen beállítás kell még? Lent a többi

Figyelt kérdés

Http://kepfeltoltes.hu/view/160506/furcsa_www.kepfeltoltes.hu_. Png

fenti képet ha megnézted láthatod hogy nincs 3d-s fonulata a texturának de miért?????textúrája piros és simson matricát ráraktam de nem jó mert sima a felület szar segíts pls



2016. máj. 6. 15:45
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
itt van a képről link! [link]
2016. máj. 6. 15:46
 2/12 A kérdező kommentje:
az az igazság hogy nem fénylik nincsen 3 d hatás csak olyan snassz az egész , de nem tudom hogy miért olyan gagyi, valamit még kell itt csinálni hogy jó legyen , a profibban remélem adnak részletes leírást majd :)
2016. máj. 6. 15:53
 3/12 anonim ***** válasza:
És ezt azért nem tudtad az 5 perce feltett kérdésedhez írni inkább, mert...?
2016. máj. 6. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 tabaki ***** válasza:

Te tényleg be vagy oltva az ellen, hogy bemutasd, amit csinálsz? Már a múltkor is ezt kértem tőled, most sincs másképp. Én speciel nem értem a kérdést, a mellékelt részletezést is zavarosnak találom, nem tudom, milyen játékról van szó, mit művelsz, és mivel vagy elégedetlen, a beállításaidból semmit nem látok, és egyáltalán: Mit kéne észrevennem a képen?

Gyanítom, hogy valamit másképpen képzelsz el a textúrázással kapcsolatban, mint ahogyan azt meg szokás oldani, de hogy mit, az a .blend-fájlból derülne ki, meg neked is az lenne a hasznosabb, ha abban sikerülne orvosolni a problémádat, és a módosítást összevethetnéd a te módszereddel.

2016. máj. 6. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Simson tuning werkstatt 3d a játék neve.onnan akarok simsont betenni blenderbe. Ott megszerkeszteni és onnan i3d fileba exportalni giant editorba illetve farming simulator 2013- ba lehetséges e ez? Ez az első kérdésem
2016. máj. 6. 17:31
 6/12 A kérdező kommentje:
Rengeteg oktató videót néztem de egyik se mondta el azt hogy hogyan kell egy játékba betenni objektumot
2016. máj. 6. 17:32
 7/12 A kérdező kommentje:
Remelem most már érted mit akarok
2016. máj. 6. 17:34
 8/12 A kérdező kommentje:

Mesh filekent inportalom blenderbe es onnan akarom exportalni i3d fileba.

Csak a tanknak nincs dds fileja es nincs 3d kinézete

2016. máj. 6. 17:39
 9/12 anonim ***** válasza:

Muszáj ezt a vergődést?

Olvass el valami tutorialt az elejétől.

2016. máj. 6. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 tabaki ***** válasza:

#7:

Nem, nem értem. Hova tetted föl azt a bizonyos mesht?

Hogy utána hogyan rakod be a játékba, arról fogalmam sincs, de amíg fájl nincs, addig még a blenderes részébe sem tudok belenézni. A renderelt látvány egyébként úgy néz ki, mintha a tank anyaga shadowless lenne, de persze még véletlenül sem az a panel szerepel a képen, hanem a dolog szempontjából érdektelen textúáé.

2016. máj. 6. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!