JavaScript képernyő szín változtatás 30senként ide-oda?
Javascriptben hogy oldanátok meg, hogy
kirajzoljon egy zöld kockát
30 mp múlva kirajzoljon egy fekete kockát
újabb 30mp múlva meg egy feketét....
eddigi kód:
pastebin[.com/jZcwKEek // szedd ki [ jelet
ugye changecolor() nem ad vissza semmit,csak magában változik :(





Itt a javított változat:
http://pastebin[pont]com/sKJMP9vw
Ami probléma volt:
* <head> tag, karakterkódolás, <title> tag hiányzott
* ha a böngésző teljes felületére ki akarod terjeszteni a <canvas>-t, akkor 1. az összes elem margóját, jkitöltését és szegélyét nullára kell redukálnod 2. nem csak a <canvas>-t, hanem a <html>-t és a <body>-t is 100% méretűvé kell állítani
* ha már egyszer definiáltuk a canvas változót, használjuk fel a context-ben is
* AZ EGYIK FŐ PROBLÉMA: ha már egyszer globálisan deklaráltuk a színt, akkor azt változtassuk
* A MÁSIK FŐ PROBLÉMA: ha megváltoztattuk a színt, akkor az azt követő feltétellel ne változtassuk vissza.
* a setInterval második paramétere milimásodpercben várja az időt. 30 sec = 30000 msec
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!