Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unity3Dben egy particle...

Unity3Dben egy particle effectet alkotó spriteokat (nem mindet), hogyan gyűjthetek be egy tömbbe?

Figyelt kérdés

Van egy dobófegyverem amin van egy script ebben a scriptben pedig van egy overlapcircleall metódusom ami visszaadja azok objektumok collider2d it amik adott sugáron belül vannak. De nem adja vissza a particle effektet alkotó spriteokat mert nem lehet rájuk collidert rakni.

Akkor mégis hogy csináljam?


2016. márc. 8. 21:41
 1/1 A kérdező kommentje:

ParticleEmitter.particles azért nem jó mert az összes particleot alkotó spriteot visszaadja. Csinálhatnám úgy hogy egy saját metódussal végig megyek rajtuk utána minden egyes darabon megvizsgálom,hogy x sugarú körön belül van e de ez eléggé időigényes volna mert végig kell menni minden egyes darabon ami nem kevés majd megvizsgálni őket.


Ezért kell nekem,hogy OntriggerEnter2D vagy overlapcircleall vagy hasonló beépített funkcióval megtudjam csinálni mert ezek biztos gyorsabban lefutnak mint az amit én írnák c# ban.

2016. márc. 8. 21:47

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!