CryENGINE vagy Unity3D?
Hi,
A kérdés adott, melyik alkalmasabb egy open world játék készítésére, még nem használtam egyiket se, programozói tapasztalatom van. Megéri a CryENGINE havi 10$-os ára, vagy inkább Unity?
"A Cryengine-el szerintetek lehetséges egy olyan játék megvalósítása amiben pl a világűrt és fiktív bolygókat tervezek alkotni?"
Abszolút lehetséges. Nem is olyan nehéz.
"A cryengine fényévekkel jobb, és pont ennyivel kevésbé van jól dokumentálva."
Biztos igazad van de a dokumentációt leszámítva miért jobb mint az unity? Az unity is c,c++ ban van írva gondolom a cry is. Kíváncsi vagyok.
#1
A cryengine jól néz ki, ez az egyetlen előnye Unity vel szemben(UE4 hez képest meg még ez sem).
Eszméletlenül sok technikai limitációja van, pl open world játékra egyáltalán nem mondanám alkalmasnak, amikor legutóbb néztem(talán egy éve) nem támogatta a streamelést, és a talaj legfeljebb 4k s heightmapet használhatott(a streamelés hiánya miatt ez különösen nagy probléma). Vagy bármire, ami nem fps, esetleg tps, rengeteg okos optimalizáció van benne, de egyik sem madártávlatra(pl rts, repülő szimulátor) tervezve(~választhatsz, hogy ronda lesz, vagy lassú). De a legnagyobb gondja nem ez, sokkal inkább az assetstore hiánya, pl unity ben a legtöbb problémára minimális befektetéssel találsz megoldást, ha meg teszem azt fél évnyi munkát megspórol nekem egy 100 dolláros asset azt nem mondanám rossz üzletnek(nem modellekre gondolok, hanem pl jármű fizikára, shaderekre, hálózatkezelésre, párbeszédrendszerre, mentés\betöltés rendszerre, editor scriptekre(van néhány ami nélkül ma már levegőt sem kapnék), etc).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!