Milyen könyveket ajánlotok?
Nézelődtem az interneten számítástechnikával kapcsolatban, de a legtöbb könyv nem elég részletes, vagy ami már elég jó lenne, azt már nem forgalmazzák.
Tudnátok ajánlani könyveket az alábbiakkal kapcsolatban:
-Játékfejlesztés elmélete, gyakorlata, különböző nyelveken
-Unity motor
-Számítógépes grafika (pl. Szirmay-Kalos Lászlótól, de az ő könyvei már nincsenek forgalomból tudtommal, szóval az övéhez hasonló könyv érdekelne)
-Modellezés
-És egyéb könyvek, amiket érdekesnek/ajánlottnak tartotok
Előre is köszönöm a segítséget! :)





Játékok logikájáról elég sokat lehet tanulni tutorialokból:
https://www.youtube.com/user/GamerToGameDeveloper/playlists
vagy open source projektekből mint pl:
https://www.youtube.com/watch?v=v_ZMbIi55WY
Szirmay könyve itt fent vannak.
Ha nem ragaszkodsz a könyvekhez szerintem nézz szét olyan oldalakon mint pl a lynda.com , rengeteg video tutorial van ilyen témákkal kapcsolatban. (modellezés, textúrázás, unity)
Közben amazonon is szétnéztem, de ott meg túl nagy a választék, így ott is érdekelne mások véleménye.
Könyvhöz ragaszkodom, mert kényelmesebb, és nem kell gépközelben lenni hozzá. Köszi a linkeket :)





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!